2014. december 7., vasárnap

"Mézvirág"?

Néha elérnek a mélységek, és azon gondolkodom, miért is kell nekem ez a gyöngyfűzés, hiszen annyi minden mással lehetne a szabadidőmet tölteni, s annyi minden mással lehetne még kikapcsolódni, és egyébként is, sokszor csak önmagamat töltöm fel általa! Írhatnám még tovább, hogy mi mindenre gondolok még ilyenkor, de...aztán újra ránézek a gyöngyeimre, eszembe jut egy-egy minta vagy saját ötlet, amit szívesen megfűznék még, s belekezdek a következő apróságba, csak azért, mert szeretem...és újra rájövök, ezekből az örömfűzésekből töltekezem, még akkor is, ha van egy másik oldala is a dolgoknak....

Tegnap újra megadatott az örömfűzés nekem, este készítettem ezt a medált, s hogy őszinte legyek, egy kicsit mást szerettem volna fűzni. A minta adott volt, annak a lépéseit követtem egy darabig, de mivel színben nem volt megfelelő méretű gyöngyöm, így egy idő után elkalandoztam más vizekre. Így született meg ez az eredeti elképzeléstől teljesen eltérő kis virágocska, egy kicsit méz, egy kicsit bézs színekben..."MÉZVIRÁG"?



Játszottam a fényképezőgéppel és a tükörrel! :)

2 megjegyzés: