2016. február 14., vasárnap

Eridhan: Polaris

Nagyon-nagyon régen szerettem volna elkészíteni Eridhan: Polaris medálját, mivel azonban igen munkás darabnak és bonyolultnak is tűnt, nem erőltettem a dolgot. A minap újra ezeket a szépségeket nézegettem a neten, így kedvet kaptam az elkezdéséhez...mert annyira tetszenek! :) Szerelem első látásra, még másodikra is, de...
 Több mindent nem gondoltam volna, mielőtt belevágtam!
1. Csak úgy falja a gyöngyöket!
2. ...hogy ennyi időt elvesz az "életemből"! :)
( A végén már nem mertem az órát nézni, leírhatatlanul sok időbe telt, míg a végére jutottam!)
3. A végén 3 tűt is sikerül eltörnöm 10 percen belül!
4. A rivoli rögzítése lesz a leginkább erőt próbáló feladat!
5. Igen méretes "kis" medál, így csak hosszú láncon mutat jól!
6. Először és azt hiszem (de csak azt hiszem!) utoljára készítettem!

Nos, mindezeket leszámítva a végeredmény sok mindenért kárpótol, nagyon klassz minta, gyönyörű a végeredmény, szóval maradéktalanul teljesíti a hozzá fűzött reményeket! :)

 

 
 

3 megjegyzés:

  1. Csodaszép lett! Azért megnézném készen, a hosszú láncon is!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen! Ha kerítek valami szép láncot, megmutatom úgy is! :)

    VálaszTörlés