2016. augusztus 3., szerda

Flat Chenille Stitch karkötő

Az egyik gyöngyös csoportban készített egy csodaszép karkötőt Palásti Andrea ezzel a mintával. Már akkor kiszemeltem magamnak, csak túl időigényesnek tűnt, így nem kezdtem hozzá...és nem tévedtem, tényleg nem egy gyorsan haladós minta, és az elején nagyon nem is értettem a technikát, de csak ráállt a kezem valahogy. Fűzés közben gondolkodtam, hogy el tudnám -e mondani, melyik sorban mit kell csinálni...aztán arra jutottam, nem gondolkodom, csak hagyom, hogy a kezeim dolgozzanak. Nos, az biztos, ha fűznék még egyet, azon nyomban neki kellene kezdenem, nehogy elfelejtsem az egészet.
A minta egy keskeny karkötőt ad ki, ebből fűztem kettőt, és Light Colorado Topaz színű swarovski biconnal kapcsoltam össze.

A minta itt megtalálható: http://www.beadingdaily.com/blog/how-to-do-flat-chenille-stitch




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése