2018. március 3., szombat

"Dina"

A nem is olyan régen fűzött zöld kis virágocska révén kedvet kaptam a maradék zöld felhasználására is, de mivel nem volt elegendő, hamar társakat kellett keresni neki. Így esett a választás egy kis kékre, egy kis bronzra és fehérre, és persze itt sem lehetett nélkülözni a lilát sem...mert az előzőnek is olyan jól állt! :)
Töredelmesen meg kell vallanom, az első próbálkozás ollót kapott, nyeklett-nyaklott az egész, semmi tartást nem tudtam neki adni, bárhogy próbálkoztam...de mivel én sosem adom fel, egy teljesen más elképzelés alapján újra kezdtem.
Kicsit hagytam, hogy elárasszanak a színek, ez meg is látszik az elkészült medálon...ráadásképp utolsó lépésként még megszórtam egy kis zöld kásagyönggyel is, ez teszi nekem olyan varázslatossá! :)












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése